۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

انواع فیلم استرچ

نایلون استرچ رنگی

فهرست مطالب

یکی از انواع نایلون که در صنعت بسته بندی کاربرد گسترده ای دارد و به عنوان رایج ترین محصول در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، نایلون استرچ رنگی می باشد. یکی از مهم ترین کاربردهای استرچ رنگی پالت بندی کردن انواع کالا می‌ باشد. بسیاری از انباردارها و مراکز توزیع کننده انواع کالا روی این مسئله حساس هستند که بسته بندی کالا از استحکام بالایی برخوردار باشد تا در زمان حمل و نقل و جا به جایی ایمنی و سلامت کالاها حفظ شود‌. نایلون استرچ  بهترین راه حل برای افزایش استحکام بسته بندی کالاهای مختلف هستند. این محصول به عنوان یک فرآورده از جنس پلیمر به یکی از رایج ترین محصولات خط تولید مبدل گشته است. در این مطلب قصد داریم درباره ویژگی ها و کاربردهای استرچ رنگی توضیح دهیم.

استرچ با عرض مختلف

آشنایی با ویژگی های نایلون استرچ رنگی

نازک بودن، داشتن قابلیت کشسانی بالا و چسبندگی را می توان به عنوان مهم ترین ویژگی های نایلون استرچ رنگی معرفی کرد. هر متر استرچ رنگی را می توان تا ده متر کش داد. درصد کشسانی قابل توجه این نوع نایلون به کم شدن هزینه ها در زمان بسته بندی کالاها در کارگاه ها، تولیدی ها و کارخانه ها کمک شایانی می کند. نایلون استرچ علاوه بر انواع رنگی در انواع شفاف و مات بی رنگ هم تولید می شود. از ویژگی های دیگر نایلون های استرچ رنگی می توان به مواردی مانند ضخامت، پیچش مرتب و منظم، مقاومت زیاد در مقابل سوراخ شدن و استحکام کششی فوق العاده زیاد اشاره کرد. این نوع نایلون در برابر ضرباتی که در زمان حمل و نقل متحمل می شود، پاره نخواهد شد. همین قابلیت از محصولات بسته بندی شده با آن محافظت می کند. با افزودن مواد ضد اشعه ماوراء بنفش و ضد الکتریسته ساکن به مواد اولیه نایلون استرچ ویژگی مقاومت و ماندگاری در مقابل نور خورشید و ویژگی ضد الکتریسته برای عدم جذب گرد و غبار به این محصول اضافه می شود.

نایلون استرچ رنگی

معرفی کاربردهای نایلون استرچ رنگی در صنعت بسته بندی

در صنعت حمل و نقل به بسته بندی محصولات مختلف توجه ویژه ای می شود. با توجه به مراحل مختلف برای جا به جایی و قرار دادن محصولات در ماشین و حمل و نقل محصولات و رسیدن سالم آن ها به فروشگاه ها و دست مشتری پروسه طولانی است. تمام کالاها باید در شرایطی امن باشند و به گونه ای بسته بندی شوند که هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نشود. استفاده از نایلون استرچ رنگی برای بسته بندی محصولات این مشکل را حل کرده است‌. در صنایع مختلف از این نوع نایلون در ضخامت و اندازه های مختلف برای بسته بندی کالاهایی در ابعاد و وزن های گوناگون استفاده می شود‌. نایلون استرچ قیمت پایینی دارد و به همین دلیل در افزایش بازدهی صنایع بزرگ و کوچک تاثیرگذار است. مهم ترین کاربردهای نایلون استرچ عبارتند از: استفاده در دستگاه پالت بند برای پالت بندی کالاها، بسته بندی قطعات ریز، استفاده به عنوان روکش چرم، روکش کاغذ دیواری و روکش پارچه، بسته بندی قطعات خودرو، بسته بندی سرامیک تزئینی، بسته بندی مبلمان خانگی و اداری، قاب عکس، لوازم کامپیوتر وغیره. رنگی بودن نایلون به زیبایی و شکیل شدن بسته بندی کمک زیادی می کند. هر چه بسته بندی یک محصول شکیل تر و زیباتر باشد، فروش آن محصول نیز بیشتر خواهد بود. تولید کننده ها معمولا همواره به دنبال راهی هستند که به جذب بیشتر مشتری منجر شود و از این طریق میزان سودآوری خود را افزایش می دهند. نایلون استرچ رنگی با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، علاوه بر زیبایی ظاهری یک بسته بندی ایمن و مقاوم برای محصولات ایجاد می کند و از رسیدن رطوبت، اشعه های مضر خورشید و گرد و غبار به داخل بسته بندی جلوگیری می کند.

 

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *