۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

نایلون استرچ رول پلیمر

خرید نایلون استرچ

فهرست مطالب

یکی از پلاستیک های پرکاربرد در صنایع مختلف که برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد، نایلون استرچ است. بسته بندی محصولات در صنایع تولیدی اگر به صورت بهداشتی و شیک انجام شود، تاثیر بسیار زیادی در بازاریابی و افزایش فروش دارد. نایلون استرچ در انواع استرچ پالت بند و استرچ غذایی تولید می شود. استرچ پالت بند در آخرین مرحله برای بسته بندی کالاها در کارخانه های تولید کننده استفاده می شود و استرچ غذایی برای وکیوم کردن مواد غذایی کاربرد دارد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره خرید نایلون استرچ و قیمت نایلون استرچ این محصول در اختیار شما قرار دهیم‌.

نایلون استرچ چه ویژگی هایی دارد؟

نایلون استرچ نایلونی شفاف با قابلیت چسبندگی و کشسانی است که با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلنی ساخته می شود. این نوع نایلون کاربرد گسترده ای در صنایع بسته بندی دارد. ضخامت این محصول بین ده الی پنجاه میکرون و وزن سبکی دارد. به همین بسته بندی محصولات با آن نیز دارای وزن بسیار پایینی است و به راحتی حمل و نقل کمک می کند‌. نایلون استرچ 300 تا 600 درصد قابلیت کشسانی دارد. این ویژگی باعث می شود که هزینه های بسته بندی به میزان بسیار زیادی کاهش یابد. بسته بندی با این نوع نایلون در زمان بسیار کوتاهی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های استرچ پالت بند نیمه اتوماتیک و اتوماتیک انجام می شود. مزایای استفاده از نایلون استرچ برای بسته بندی محصولات عبارتند از: کمک به حفظ بهداشت و سلامت محصولات، جلوگیری از نفوذ رطوبت، گرد و غبار و سایر آلودگی ها به داخل بسته بندی، افزایش استحکام و مقاومت محصول در مقابل ضربات احتمالی، خراش و آسیب دیدگی، سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بندی، کم بودن وزن بسته بندی، امکان مشاهده محصولات به دلیل شفاف بودن نایلون استرچ، قیمت پایین نایلون‌ های استرچ و کاهش هزینه های بسته بندی.

رول استرچ

آشنایی با کاربردهای نایلون استرچ

نایلون استرچ برای بسته بندی مواد غذایی مانند بطری نوشابه، آب معدنی، دلستر، نوشیدنی ها، مواد شیمیایی، مواد پتروشیمی، سیمان، محصولات چوبی، پروفیل چوب، بسته بندی درب و پنجره، علوفه دامی، پروفیل های آلومینیومی، محصولات کارتنی، صنایع دارویی، محصولات صنعت نساجی مانند انواع پارچه و غیره کاربرد دارد و از ایجاد خط و خش و وارد شدن ضربه به محصولات در حین حمل و نقل جلوگیری می کند. البته باید از نایلون استرچ باکیفیت برای بسته بندی تمام محصولات نامبرده استفاده کرد‌. نایلون استرچ خوب از مواد اولیه باکیفیت تولید می شود. کیفیت و دوام بالایی دارد. در برابر عواملی مانند ضربه، خط و خش و سوراخ شدن مقاومت بالایی دارد. رول های استرچ باید دارای طول مناسب و پیچش بسیار منظمی باشند و در مقابل اشعه ماورا بنفش و گرما تغییر حالت ندهند. باکیفیت ترین نایلون های استرچ چسبندگی و کشسانی فوق العاده بالایی دارد و به دلیل داشتن خاصیت ضد الکتریسته ساکن گرد و غبار را به خود جذب نمی کند.

نایلون استرچ بسته بندی

عوامل تاثیرگذار روی قیمت نایلون استرچ

عوامل متعددی مانند میزان چسبندگی، میزان انعطاف پذیری، میزان ضخامت و شفافیت، میزان مقاومت در برابر سوراخ شدن و پارگی، وزن نایلون، متراژ رول نایلون، میزان مقاومت و پایداری در مقابل شرایط جوی نامساعد، خرید سفارشی، بسته بندی شکیل و زیبا، شرکت تولید کننده، قیمت روز مواد اولیه و غیره روی قیمت نایلون استرچ تاثیرگذار می باشند. صنایع مختلف برای خرید نایلون استرچ بهتر است به دنبال شرکت های معتبر باشید و از کیفیت محصولات ارائه شده توسط آن شرکت اطمینان داشته باشید. برای آگاهی از قیمت این محصول می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *