۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

دسته بندی محصولات

تماس با واحد فروش

تولید کننده انواع کیسه زیپ دار

کیسه زیپ دار (زیپ کیپ) چیست؟

فهرست مطالب

زیپ کیپ یک نوع کیسه فریزر پلاستیکی دارای درب زیپی است که در بسیاری از شرکت‌ ها، اداره ها، منازل و غیره برای نگهداری از میوه، سبزی، مواد غذایی، وسایل و ابزارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. درب زیپی کیسه فریزر زیپ کیپ در قسمت بالای آن قرار گرفته است. با قرار دادن خوراکی ها و لوازم مورد نیاز در داخل این نوع کیسه فریزر کیف و یخچال مرتب تر خواهد شد. این محصول به صورت عمده یا تکی تولید می شود و در فروشگاه ها و مغازه ها با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. برای آشنایی بیشتر درباره ویژگی ها، کاربردها و مزایای استفاده از کیسه زیپ دار تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروش عمده و تولید زیپ کیپ و بسته بندی های درب لاک زیپ
زیپ کیپ و پلاستیک های درب زیپی در کارخانه رول پلیمر

آشنایی با ویژگی های کیسه زیپ دار

یکی از مهمترین ویژگی های کیسه زیپ دار این است که دارای قابلیت استفاده مجدد می باشد. بعد از استفاده از این کیسه فریزر درب دار می توان آن را شست و بار دیگر مورد استفاده قرار داد. این محصول نسبت به محصولات مشابه خود قیمت مناسب و ارزان تری دارد و از استحکام بالایی برخوردار است. این محصول پلاستیکی در همه فروشگاه ها، هایپر مارکت ها و مغازه ها به فروش می رسد و برای مرتب کردن خوراکی ها و وسایل دیگر قابل استفاده است. به دلیل شفافیت زیپ کیپ تمام محتویات داخل آن به خوبی قابل مشاهده است‌. درب زیپی این کیسه فریزر به آسانی باز و بسته می شود و ابعاد آن متنوع است. با بستن درب زیپی هیچ هوایی نمی تواند به داخل آن نفوذ پیدا کند. با وجود این ویژگی سبزیجات و میوه های داخل زیپ کیپ به مدت طولانی سالم و تازه می مانند.

فروش و تولید زیپ کیپ
روش های تولید زیپ کیپ و zip lock bags

کیسه زیپ دار چه کاربردهایی دارند؟

در کافه ها، رستوران ها ومنازل اهمیت زیادی برای نگهداری از مواد غذایی در داخل یخچال یا فریزر قائل هستند. همه افراد برای افزایش ماندگاری و حفظ کیفیت مواد غذایی آن ها را در داخل کیسه زیپ دار قرار می دهند و سپس آن ها را در داخل یخچال و فریزر قرار می دهند. قرار دادن خوراکی ها در داخل کیسه های زیپ دار بزرگ و کوچک ماندگاری آن ها را به میزان زیادی افزایش می دهد. ضخامت زیپ کیپ ها نسبت به کیسه فریزرهای معمولی بیشتر است، به همین دلیل به سادگی پاره نمی شوند. در یخچال هایی که از این کیسه ها استفاده شده، شاهد طبقات و قفسه های مرتب تری هستیم. با توجه به شفاف بودن این نوع کیسه فریزر به راحتی می توان مواد غذایی مورد نیاز آن را مشاهده کرد. بسته بندی نان، میوه ها، سبزیجات، لوازم آشپزخانه، لوازم کشاورزی، قطعات الکترونیکی، محصولات کشاورزی، بسته بندی قطعات ریزی مانند پیچ و مهره، بسته بندی یراق آلات، خشکبار، آجیل، حبوبات از کاربردهای دیگر زیپ کیپ به شمار می رود. برخی از افراد با قرار دادن تخم مرغ در داخل کیسه زیپ دار و قرار دادن آن در آب جوش تخم مرغ آب پز درست می کنند.

استفاده از زیپ کیپ چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از کیسه زیپ دار عبارتند از: استحکام بسیار بالا، مقرون به صرفه و ارزان، کمک به کاهش هزینه حمل و نقل، کاهش وزن محصولات بسته بندی شده‌، قیمت مناسب، استفاده آسان، ارائه فراوان آن در فروشگاه های مختلف، داشتن قابلیت شستشو، قابلیت استفاده در یخچال و فریزر، مقاومت و استحکام بالا در مقابل سرما، امکان استفاده مجدد از زیپ کیپ، کمک به مرتب شدن فضا، دارای قابلیت ضد عفونی، طراحی زیبا و شیک، جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی و لوازم و ابزارها، جلوگیری از ورود اکسیژن به داخل کیسه، بسته بندی لوازم و مواد خوراکی بدون دردسر، تنوع بالا در تعداد و سایز کیسه.‌

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید