۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

دسته بندی محصولات

تماس با واحد فروش

خصوصیات نایلون های بسته بندی شیرینی

خصوصیات و مزیت های نایلون بسته بندی شیرینی

فهرست مطالب

شیرینی یکی از مواد غذایی محبوب و بسیار خوشمزه است که در بین همه اقشار جامعه از جمله کودکان طرفداران بسیار زیادی دارد. این ماده غذایی لذید را با استفاده از سلفون یا نایلون بسته بندی می کنند تا هوای آزاد، رطوبت، گرد و غبار موجود در هوا، باکتری ها و ویروس ها اجازه نفوذ به داخل شیرینی های داخل بسته بندی را نداشته باشند. در واقع استفاده از سلفون و نایلون برای بسته بندی شیرینی باعث حفظ کیفیت شیرینی و جلوگیری از فساد این ماده غذایی می شود. قنادی ها با خرید عمده و مستقیم سلفون و نایلون بسته بندی شیرینی از کارخانه های تولید کننده این محصول می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کرده و این نوع بسته بندی را با قیمتی ارزان خریداری کنند. در بسیاری از قنادی ها برای جلوگیری از به هم خوردن نظم و چیدمان شیرینی‌ها یک لایه سلفون را روی آن ها می کشند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره خصوصیات، مزیت ها، انواع، عوامل موثر روی قیمت، نحوه خرید و تاثیر نایلون بسته بندی شیرینی روی فروش بیشتر این خوراکی صحبت کنیم.

 

 

نایلون بسته بندی شیرینی چه خصوصیاتی دارد؟

همانطور که در مقدمه هم اشاره کردیم نایلون بسته بندی شیرینی یکی از بهترین متریال هایی است که برای محافظت از این ماده غذایی خوشمزه در برابر عوامل مختلفی مانند رطوبت و آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت، کیفیت، دوام و ماندگاری بالا، پاره نشدن در اثر فشار یا ضربه، تنوع در ابعاد و اندازه، شفافیت مناسب و کمک به زیباتر شدن بسته بندی انواع شیرینی از مهمترین ویژگی های نایلون بسته بندی شیرینی به شمار می روند. هر چقدر که بسته بندی شیرینی شکیل تر و جذاب تر باشد، توجه تعداد زیادی از مشتریان را به خود جلب می کند و باعث افزایش فروش این محصول می شود.

استفاده از نایلون بسته بندی شیرینی چه مزیت هایی دارد؟

از مهمترین مزایای نایلون بسته بندی شیرینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• این نوع نایلون در برابر عواملی مانند نفوذ هوا، آب، رطوبت، لک، روغن و غیره از مقاومت بالایی برخوردار است.
• در برابر کشش، پارگی، ضربه و فشار نیز بسیار مقاوم است.
• قیمت نایلون بسته بندی شیرینی ارزان و مقرون به صرفه است‌
• برای تولید این نوع نایلون از باکیفیت ترین و درجه یک ترین مواد اولیه استفاده می شود‌.
• شفافیت بسیار بالای این نایلون به زیباتر شدن بسته بندی شیرینی کمک زیادی می کند.
• استفاده از این نوع نایلون بسیار راحت است.
• نایلون های بسته بندی شیرینی با محیط زیست سازگار هستند.
• تجزیه پذیر بودن این نایلون باعث می شود که با رها شدن در طبیعت به سرعت تجزیه شوند و باعث آلودگی محیط زیست نباشند.
• این نایلون دارای ظاهری بسیار جذاب و زیباست، به همین دلیل فروش شیرینی را افزایش می دهد.
• بسته بندی شیرینی با استفاده از نایلون مدت زمان نگهداری از خوراکی را افزایش می دهد.

معرفی انواع نایلون بسته بندی شیرینی

نایلون بسته بندی شیرینی انواع متنوعی دارد و شرکت های تولید کننده این محصول را در رنگ بندی ها و ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. یکی از انواع پرکاربرد و رایج نایلون بسته بندی شیرینی نایلون های پاکتی می باشند و به صورت تکی استفاده می شوند. لازم است بدانید که شیرینی ها ابتدا باید به صورت منظم و هماهنگ درون یک ظرف چیده شوند و برای اینکه چیدمان شیرینی ها داخل ظرف مخصوص به هم نریزد یک لایه سلفون یا نایلون روی آن ها کشیده می شود. نایلون پاکتی جزء بسته بندی های جذاب و کوچکی است که علاوه بر بسته بندی شیرینی در بسته بندی حبوبات نیز کاربرد زیادی دارد. انواع مختلف مدل های نایلون پاکتی مخصوص بسته بندی شیرینی عبارتند از: مدل های پاکتی ساده، زیپ دار و لب چسبدار و غیره. در ایران برای تولید این محصولات از به روز‌ترین تکنولوژی های روز دنیا و پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می شود. تولید کننده های این محصولات همگی باید تولیدات خود را با رعایت اصول استاندارد تولید کنند و دارای پروانه ساخت و پروانه بهداشتی باشند. برای چاپ روی نایلون های بسته بندی شیرینی از رنگ ها و طرح های متنوعی استفاده می شود.

انواع بسته بندی شیرینی

تولید نایلون بسته بندی شیرینی در ابعاد متنوع

قنادی ها برای ثبت سفارش نایلون های بسته بندی شیرینی هیچ گونه محدودیتی از نظر ابعاد نایلون ندارند و با توجه به نیاز خود می توانند اندازه مورد نظر نایلون را در زمان خرید و ثبت سفارش مشخص کنند. برای تولید این محصول از مواد اولیه فودگرید استفاده می شود زیرا این نوع نایلون به طور مستقیم با شیرینی ها در تماس است و عدم استفاده از مواد اولیه فود گرید ممکن است برای سلامتی انسان مضر و سرطان زا باشد. نایلون های فود گرید با قرار گرفتن در گرما و دمای بالا خاصیت خود را از دست نمی دهند و بهترین نوع نایلون برای بسته بندی انواع مختلف شیرینی به شمار می روند.

قیمت نایلون بسته بندی شیرینی به چه عواملی بستگی دارد؟

عواملی مانند تورم اقتصادی، میزان عرضه و تقاضا در بازار، نوسانات قیمت مواد اولیه و بالا رفتن قیمت ارز و برند تولید کننده نایلون و غیره همگی روی قیمت تمام محصولات پلاستیکی از جمله نایلون های بسته بندی شیرینی تاثیر گذار هستند. اگر قصد دارید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید، بهتر است آن را به صورت عمده و مستقیم از شرکت های معتبر تولید کننده انواع نایلون بسته بندی بدون حضور واسطه ها بخرید. این شرکت ها با طراحی سایت فروشگاهی شرایطی را فراهم کرده اند که مشتری بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی برای ثبت سفارش و خرید مدل های مختلف نایلون بسته بندی اقدام کند. قبل از خرید نیز می تواند با مشاوران فروش فروشگاه اینترنتی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را درباره نحوه ثبت سفارش دریافت کند.

چرا بسته بندی شیرینی مهمترین عامل موفقیت فروش است؟

بسته بندی استرچ شیرینی

امروزه به دلیل تنوع زیاد شیرینی ها و بسته بندی آن ها مشتری ها در زمان خرید این محصول به نوع بسته بندی توجه ویژه ای دارند. در واقع بسته بندی به نوعی انتقال دهنده پیام تولید کننده به مشتریان است. بسته بندی علاوه بر این که باعث حفظ کیفیت شیرینی ها می شود، ظاهر زیبایی به این محصول غذایی می بخشد. خوشبختانه با توجه به افزایش اطلاعات عمومی مشتری ها آن ها علاوه بر ظاهر زیبای بسته بندی به عواملی مانند کیفیت، سازگاری با محیط زیست، امنیت و راحت بودن حمل و نقل آن نیزدر زمان خرید توجه دارند. بنابراین تولید کننده هایی که در زمان استفاده از نایلون بسته بندی شیرینی همه این عوامل را در نظر می گیرند، در فروش خود عملکرد موفقیت آمیزتری دارند و توجه تعداد زیادی از مشتریان بازار را به خود جلب می کنند.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره خصوصیات، مزیت ها، عدم محدودیت در ابعاد و عوامل موثر روی قیمت نایلون بسته بندی شیرینی صحبت کردیم و توضیح دادیم که بسته بندی شیرینی تاثیر زیادی روی فروش بیشتر این محصول غذایی دارد‌. امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله کمال استفاده را برده باشید.

 

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید