۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

مزایای بسته بندی گل با سلفون

بسته بندی گل با سلفون چیست و چه مزایایی دارد؟

فهرست مطالب

یکی از لوازم بسته بندی که در اکثر گل فروشی ها برای بسته بندی انواع مختلف گل مورد استفاده قرار می گیرد، سلفون بسته بندی گل است. بسته بندی گل ها با سلفون یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین روش های بسته بندی به شمار می رود و نسبت به اندازه و شکل گل ها طراحی های متنوعی دارد. برای این که گل‌ ها به خوبی دیده شوند و مسائل زیبایی شناختی نیز رعایت شود، سلفون های شفاف برای بسته بندی آن ها طراحی شده است. پر کاربردترین نوع سلفون که برای بسته بندی گل ها مورد استفاده قرار می گیرد‌، سلفون CPP است. سلفون CPP یک نوع سلفون ترس است که با استفاده از مواد اولیه پلی پروپیلن ساخته می شود. این محصول علاوه بر بسته بندی گل ها برای بسته بندی کالاها و مواد غذایی هم کاربرد زیادی دارد و در بیشتر مواقع آن را برای افزایش معیارهایی مانند چاپ پذیری، مقاومت و دوخت پذیری بر روی سایر سلفون ها لمینت می کنند. به طور کلی CPP یک سلفون بسیار نازک با ضخامت کم است اما مشتری می تواند میزان ضخامت آن را به مقدار دلخواه سفارش سازی کند. به عنوان مثال در بسته بندی کردن گل های مجلسی و گران بهتر است که ضخامت سلفون CPP بیشتر باشد. برای آشنایی بیشتر با سلفون بسته بندی گل تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چند نوع سلفون بسته بندی گل در بازار موجود است؟

همانطور که در مقدمه هم اشاره کردیم با توجه به این که گل ها دارای انواع متنوع و سایز های متفاوتی هستند و هر یک از لحاظ ظاهری با سایر گل فرق دارند، سلفون مخصوص بسته بندی آن ها نیز با هم متفاوت است و برای هر نوع گل‌سلفون جداگانه ای طراحی می شود. انواع سلفون‌بسته‌بندی‌گل از لحاظ مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها به دو گروه تقسیم می شوند.‌ گروه اول با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلنی ساخته می شوند. این محصولات دارای قیمت ارزانی هستند و ظاهری کدر و مات دارند. دسته دوم سلفون های CPP هستند که در تولید آن ها از مواد اولیه پلی پروپیلن استفاده می شود. سلفون CPP با نام های سلفون ایرانی و سلفون ترس بافان هم شناخته می شود و نسبت به نمونه های پلی اتیلنی از براقیت و شفافیت بالاتری برخوردار است و جزء پر مصرف ترین انواع سلفون در بسیاری از گل فروشی ها به صورت ابعاد شده یا رولی مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیگری از سلفون به کار رفته در گلفروشی ها سلفون دور گلدان نام دارد. این سلفون یک نوع شیرینگ حرارتی است که به صورت پاکتی برای قرار دادن گلدان های گل و تحویل آن ها به مشتری استفاده می شود. برای بسته بندی گل های خشک، گل های غنچه، گل های کوچک تزئینی از پاکت گل استفاده می شود. برای تولید پاکت گل در طرح های مختلف هم از مواد اولیه پلی اتیلن، پلی پروپیلن، فویل یا متالایز استفاده می شود.

تولید سلفون بسته بندی گل بدون محدودیت در ضخامت و ابعاد طبق سفارش مشتری

برای تولید سلفون‌های بسته‌بندی گل هیچ گونه محدودیتی از نظر ضخامت و ابعاد سلفون وجود ندارد و تولید کننده بر اساس سفارش مشتری این محصول را در ابعاد و ضخامت های سفارش سازی شده طبق خواسته مشتری تولید و آماده می کند. قبل از ثبت سفارش بهتر است که با مشاوران فروش سایت شرکت تولید کننده انواع سلفون تماس برقرار کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. هزینه خرید سلفون بسته‌بندی گل رابطه مستقیمی با حجم سفارش، میزان ابعاد و ضخامت سلفون بستگی دارد. عواملی مانند قیمت مواد اولیه پتروشیمی در بازار و نوسانات قیمت دلار تاثیر بسزایی در میزان هزینه های خرید سلفون دارند. عامل دیگری که قیمت سلفون بسته‌بندی گل را تحت تاثیر قرار می دهد، طراحی و چاپ به کار رفاه در این نوع سلفون است. البته در اکثر مواقع این محصول را بدون چاپ و به شکل کاملا شفاف تولید می کنند. روش های چاپ روی سلفون های بسته بندی گل شامل چاپ فلکسو و چاپ هلیوگراور می باشد‌. هزینه های مربوط به چاپ نیز در هزینه نهایی خرید این محصول موثر هستند.

سلفون بسته بندی گل

آشنایی با مزایای استفاده از سلفون بسته بندی گل در گلفروشی ها

یکی از مهمترین مزایای استفاده از سلفون بسته‌بندی گل این است که برای تولید این نوع سلفون به هزینه های بسیار کمی نیاز است و این محصول در بازار نسبت به تمام انواع سلفون از قیمت ارزان ترین برخوردار است. گلفروشی ها به ارزان قیمت بودن سلفون بسته‌بندی گل اهمیت زیادی قائل هستند زیرا مقرون به صرفه بودن هزینه های خرید این نوع سلفون در قیمت نهایی گل هایی که در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد تاثیر گذار است. زمانی که مشتری گل های مورد علاقه خود را در یک بسته بندی بسیار شیک و با قیمت بسیار منصفانه خریداری می کند، به یکی از مشتریان ثابت آن گلفروشی تبدیل می شود. این موضوع در بازار رقابتی به جذب بیشتر مشتری و کسب سود بیشتر کمک زیادی می کند.

یکی دیگر از مزایای سلفون های مخصوص بسته‌بندی گل شفافیت بسیار بالای این محصولات است. با توجه به این گل ها بیشتر جنبه تزیینی دارند، برای اینکه زیبایی آن ها به خوبی قابل مشاهده باشد و مشتری را برای خرید ترغیب کند، گل فروش ها از سلفون های شفاف برای بسته بندی آن ها استفاده می کنند. مقاومت بسیار بالای سلفون مخصوص بسته‌بندی گل در مقابل عواملی مانند لک، جذب چربی، رطوبت، جذب گرد و غبار و غیره نیز به عنوات یک مزیت بسیار مهم به شمار می رود. این مزیت باعث می شود که گل ها بعد از بسته بندی با سلفون از کثیف شدن یا خیس شدن در امان باشند و کیفیت خود را از دست ندهند. در متریال های دیگری مانند کاغذ کاهی یا کاغذ رنگی که برای بسته بندی گل کاربرد دارند، چنین ویژگی ها و مزایایی وجود ندارد. همین امر موجب شده است که سلفون بسته‌بندی گل به یکی از پرفروش ترین سلفون های موجود در بازار تبدیل شود.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی یکی از پرفروش ترین انواع سلفون موجود در بازار یعنی سلفون بسته بندی گل پرداختیم و انواع آن را از نظر مواد اولیه و شکل ظاهری مورد بررسی قرار دادیم.در بخش های بعدی مقاله نیز به عدم محدودیت در ضخامت و ابعاد این سلفون و قابلیت چاپ روی آن اشاره کردیم و توضیح دادیم که چه عواملی در قیمت این محصول تاثیر گذار می باشند. در انتهای مقاله نیز به مزایای مهم استفاده از سلفون بسته بندی گل در گلفروشی ها پرداختیم. امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله کمال استفاده را برده باشید.

 

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *