۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

نایلون چاپی بسته بندی

استفاده از نایلون در صنایع مختلف

فهرست مطالب

نایلون ها دارای انواع بسیار متنوعی هستند که هر یک از آن ها برای استفاده در صنایع مختلفی کاربرد دارند. یکی از صنایع بسیار مهم که در آن از نایلون استفاده زیادی می شود، صنعت بسته بندی است. در این صنعت کالاها و محصولات غذایی را با نایلون بسته بندی می کنند تا در مقابل عواملی مانند آلودگی، گرد و غبار و غیره در امان باشند و کیفیت خود را از دست ندهند. بسته بندی محصولات مختلف با نایلون سبب می شود که حمل و نقل آن ها راحت تر باشد و به صورت سالم و بدون آسیب به دست مصرف کننده برسند. در این مقاله قصد داریم درباره استفاده از انواع نایلون در صنایع مختلف توضیح دهیم.

معرفی انواع نایلون برای استفاده در صنایع گوناگون

نایلون هایی که در صنعت بسته بندی استفاده می شوند شامل موارد زیر می باشند.

نایلون شفاف

یکی از انواع نایلون که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد، نایلون شفاف است. این نایلون ها نسبت به نایلون های دیگر از شفافیت بیشتری برخوردار هستند و محصولاتی که با استفاده از آن ها بسته بندی می شوند به راحتی قابل مشاهده می باشند.

نایلون کیسه ای حبابدار

یکی دیگر از انواع نایلون که استفاده از آن در صنایع گوناگون برای بسته بندی کردن محصولات و کالاهای مختلف رواج پیدا کرده است، نایلون کیسه ای حبابدار نام دارد. استفاده از نایلون حبابدار کیسه ای مزایای زیادی به همراه دارد. محصولات با این نایلون با سرعت بالایی بسته بندی می شوند‌ حباب های روی نایلون از ورود آسیب و ضربه به محصولات جلوگیری می‌ کنند‌. هر چه اندازه حباب های روی نایلون بزرگتر باشد در برابر فشار و ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد‌.

نایلون حبابدار

نایلون قابل بازیافت

یکی از انواع نایلون که برای تولید آن حتما باید از مواد اولیه درجه یک استفاده شود، نایلون قابل بازیافت نام دارد. این نایلون در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و بعد از استفاده می توان دوباره آن را بازیافت کرد و با استفاده از دستگاه های مخصوص نایلون های جدیدی با کاربردهای دیگری تولید کرد.

نایلون تجزیه پذیر

نایلون تبلیغاتی

یکی از محصولات مهم که به تبلیغات محصولات مختلف کمک زیادی می کند و به نوعی یک تبلیغ رایگان محسوب می شود، نایلون تبلیغاتی می باشد. بر روی این نوع نایلون نام برند یا لوگو با استفاده از روش های مختلف چاپ می شود‌. بسته بندی و ارائه محصولات مختلف با استفاده از نایلون های تبلیغاتی تاثیر بسزایی در افزایش محبوبیت، زیاد شدن مشتری و فروش بیشتر دارد.

نایلون آبیاری

از نایلون آبیاری در صنعت کشاورزی و برای آبیاری استفاده می شود. این نایلون در گلخانه های مختلف کاربرد زیادی دارد اما علاوه بر صنعت کشاورزی در صنعت ساخت و ساز نیز کاربرد فراوانی دارد. در اکثر ساختمان های از نایلون های عریض برای پوشاندن مصالح ساختمانی و غیره استفاده می شود.

نایلون قند و شکر

نایلون هایی که برای استفاده در صنایع تولید قند و شکر مورد استفاده قرار می گیرند به نام نایلون بسته بندی قند و شکر معروف هستند. این نوع نایلون در اندازه ها و ابعاد متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند. با توجه به این که قند و شکر در برابر رطوبت کیفیت خود را از دست می دهند، نایلون های بسته بندی قند و شکر باید از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار باشند و مانع از نفوذ آب و رطوبت به داخل بسته بندی شوند.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی انواع مختلف نایلون به کار رفته در صنایع مختلف پرداختیم. این نایلون ها شامل نایلون شفاف، نایلون کیسه ای حبابدار، نایلون قابل بازیافت، نایلون تبلیغاتی، نایلون آبیاری و نایلون بسته بندی قند و شکر می باشند که با مواد اولیه درجه یک و با بهترین کیفیت توسط کارخانه های تولید کننده محصولات پلاستیکی تولید و با مناسب ترین قیمت ها در اختیار مشنریان قرار می گیرند.

 

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *