۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

سلفون بسته بندی بستنی

سلفون صدفی پر استفاده ترین نوع بسته بندی برای بستنی

فهرست مطالب

همه بستنی های تک نفره ای که در سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی به فروش می رسند با استفاده از سلفون صدفی بسته بندی شده اند. بستنی نیز مانند بسیاری از مواد غذایی جز خوراکی های است که برای جلوگیری از آلوده شدن و حفظ کیفیت حتما باید به خوبی بسته بندی شود. برای بسته بندی بستنی قیفی، بستنی حصیری، بستنی سنتی، بسته میوه ای، بستنی زمستانی و غیره سلفون صدفی شیری رنگ با قسمت بسیار مناسب بهترین گزینه محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی سلفون صدفی به عنوان پر مصرف ترین نوع بسته بندی بستنی بپردازیم‌. با مطالعه این مطلب به خوبی با ویژگی های این نوع بسته بندی آشنا خواهید شد.

 

دلیل استفاده از سلفون صدفی برای بسته بندی بستنی چیست؟‌

در همه کشورها از جمله ایران برای بسته بندی انواع بستنی از سلفون صدفی یکی از پرکاربردترین انواع سلفون opp استفاده می شود. معمولا برای بسته بندی همه محصولاتی که حتما باید در یخچال نگهداری شوند از این نوع سلفون استفاده می شود. رنگ قسمت داخلی سلفون صدفی شیری رنگ است و مقاومت، دوام و استحکام بسیار بالایی دارد. برای تولید این نوع سلفون از مواد اولیه پلی پروپیلنی استفاده می شود. سلفون های opp در حالت عادی بدون رنگ و شفاف هستند و با افزودن مواد خاصی به مواد اولیه رنگ آن به صدفی تغییر می کند. برای تولید این سلفون در ابعاد و ضخامت های مختلف هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. این محصول دارای قابلیت چاپ فوق العاده زیادی است و به راحتی می توان روی آن لوگو و آدرس شرکت تولید کننده بستنی را چاپ کرد.

 

بسته بندی بستنی کیلویی با سلفون صدفی

در اکثر کارخانه های تولید کننده بستنی برای بسته‌بندی بستنی های کیلویی با طعم های مختلف و عرضه آن در داخل جعبه های کارتنی در فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی از سلفون‌صدفی استفاده می شود. بسته بندی های نایلونی برای بسته بندی بستنی های کیلویی بدون چاپ و ساده هستند زیرا قرار است در داخل جعبه به مشتری عرضه شوند. هیچ شرکتی به دلیل ارزان بودن قیمت برای بسته بندی بستنی کیلویی از نایلون استفاده نمی کند‌ زیرا نایلون رنگ کدری دارد. سلفون صدفی نسبت به نایلون از براقیت و شفافیت بیشتری برخوردار است و کیفیت و زیبایی ظاهری بسته‌بندی بستنی را افزایش می دهد.

بسته بندی بستنی یخی با سلفون صدفی

برای بستنی بندی بستنی های یخی هم از سلفون‌صدفی مات و شفاف با قابلیت چاپ پذیری استفاده می شود. در تولید بستنی های یخی که به بستنی میوه ای هم مشهور هستند، از شیر و لبنیات استفاده نمی شود‌. این نوع بستنی با سلفون‌های صدفی از نوع cpp، opp و bopp بسته بندی می شوند.

سلفون صدفی برای بسته بندی بستنی به چه صورت تولید می شود؟

سلفون صدفی مخصوص بسته‌بندی بستنی به دو صورت تولید و یه مشتری تحویل داده می شود. در روش اول تحویل سلفون به صورت رولی یا فیلم به مشتری عرضه می گردد. سلفون رولی به صورت اتوماتیک و با کمک دستگاه دوخت و توزین برای بسته بندی بستنی استفاده می شود. در روش دوم نیز سلفون ها به صورت ابعاد شده به فروش می رسند و با کمک دستگاه دوخت گارگاهی یا خانگی برای بسته بندی بستنی مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید انواع مختلف سلفون صدفی از نظر ضخامت و ابعاد هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و مشتری می تواند سفارش خود را در هر اندازه و ضخامتی سفارش دهد.

طراحی و چاپ روی سلفون بسته بندی بستنی

در بسیاری از شرکت های تولید کننده سلفون صدفی بسته بندی بستنی مرحله طراحی با استفاده از با تجربه ترین طراحان و به صورت رایگان بدون محدودیت در طرح با بهترین کیفیت انجام می شود. برای چاپ روی این نوع از دو روش مختلف شامل چاپ فلکسو و چاپ هلیوگراور و از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ وارداتی استفاده می شود. به طور کلی سلفون صدفی opp دارای قابلیت چاپ پذیری بالایی است و با چاپ طرح مورد نظر خود می توان به تبلیغ شرکت تولید کننده بستنی کمک کرد. کودکان علاقه بسیار زیادی به طرح های روی بسته بندی بستنی دارند و همین امر موجب جذب مشتری و افزایش فروش می شود. برای چاپ روی سلفون بستنی از یک تا هشت رنگ فول اچ دی استفاده می شود. کیفیت چاپ فلکسو معمولا از چلپ هیلیو بالاتر است.

 

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *