۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

هزینه نایلون کشی گلخانه

هزینه نایلون کشی گلخانه

فهرست مطالب

برای تخمین هزینه نایلون کشی گلخانه به صورت حدودی باید آن را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار داد. برای پی بردن به قیمت دقیق نایلون کشی گلخانه نیز باید با مشاوران و کارشناسان فروش شرکت رول پلیمر تماس بگیرید و تمام سوالات خود را مطرح کنید. با مشاوره رایگان می توانید کم هزینه ترین نایلون را با بیشترین بازدهی انتخاب کنید و به جواب تمام سوال های خود در این زمینه برسید. بعد از محاسبه میزان نایلون مورد نیاز برای احداث گلخانه بر حسب کیلوگرم باید میزان مواد افزودنی را نیز اعلام نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد عوامل موثر بر آن و روش های به حداقل رساندن قیمت نایلون گلخانه صحبت کنیم.

نایلون کشی گلخانه

عوامل تاثیرگذار در هزینه نایلون کشی گلخانه

برای هر زمین زراعی یا گلخانه ای باید از نایلون مخصوص با افزودنی های خاص، مقدار مشخصی از مواد افزودنی و ابعاد مورد نظر استفاده کرد. به همین دلیل برای به دست آوردن هزینه نایلون کشی گلخانه به طور دقیق، آن را از طریق قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی، میزان افزودنی های استفاده شده در مواد اولیه، ابعاد سفارش و وزن نایلون محاسبه می کنند. یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت نایلون کشی گلخانه ابعاد و طول و عرض گلخانه و همچنین مقدار مواد افزودنی UV به کار رفته در آن است. بیشترین سفارش مربوط به نایلون های گلخانه ای به نایلون های UV دار اختصاص دارد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت

روش های به حداقل رساندن هزینه نایلون کشی گلخانه

برای کسب بازدهی صد درصدی و ایده ال از محصولات کشت شده در گلخانه و به حداقل رساندن هزینه های نایلون کشی باید به چند مورد توجه داشته باشید. یکی از روش های کاهش هزینه استفاده از مواد اولیه درجه دو و درجه سه به جای مواد اولیه درجه یک است. مواد درجه دو و سه ممکن است مقداری باعث نارسایی نور خورشید شود اما این نارسایی به حدی نیست که در کشت اختلال به وجود آورد. یکی دیگر از راه های کاهش هزینه ها، کاهش درصد افزودنی های اضافه شده در مواد اولیه است. البته این روش گزینه مناسبی نیست و بهتر است انجام نشود زیرا میزان بازدهی گلخانه را به شدت کاهش می دهد. همه نایلون های کشاورزی، گلخانه ای و کشتی تولید شده در شرکت رول پلیمر دارای دو سال گارانتی هستند و به دلیل حذف واسطه ها با قیمتی ارزان تر و به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

نایلون کشی گلخانه

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *