۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

صفر تا صد چاپ نایلون تبلیغاتی

صفر تا صد چاپ نایلون تبلیغاتی برای فروشگاه و کسب و کار

فهرست مطالب

چاپ نایلون تبلیغاتی

چاپ نایلون تبلیغاتی یک روش تخصصی است که برای چاپ محتوای تبلیغاتی بر روی انواع نایلون به کار می رود. نایلون، یک پلیمر سنتیتیک (تولید شده توسط فرایندهای صنعتی و شیمیایی) مقاوم و چندمنظوره است که به عنوان یک پایه ایده‌آل برای انواع کالاهای تبلیغاتی مانند بنر، پلاکارد و کیف‌های چند منظوره پلاستیکی استفاده می‌شود. از طریق تکنیک‌هایی نظیر چاپ صفحه‌ای، چاپ انتقال حرارتی یا چاپ دیجیتال، لوگوها، شعارها و گرافیک‌ها به صورت دقیق بر روی سطوح نایلون منتقل می‌شوند. این فرآیند تضمین می‌کند که پیام تبلیغاتی به طور پایدار و برجسته باقی بماند و حتی در معرض عوامل محیطی خارجی مانند نور خورشید، باران یا باد مقاوم باشد. تمام این ویژگی ها چاپ تبلیغاتی روی نایلون را به یک انتخاب محبوب برای کمپین‌های فروش و نمایشگاه ها تبدیل کرده است.

با استفاده از چاپ نایلون تبلیغاتی، کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند برند یا پیام خود را در محیط‌های مختلف به نمایش بگذارند. در تمام نمایشگاه های تجاری، رویدادهای خارجی یا محیط‌های خرده فروشی، می توانید تبلیغات برندها را به صورت چاپ شده روی نایلون ببینید. پیشرفت ماشین های چاپ در سفارشی سازی طرح‌ها و رنگ‌ها امکان روش های بازاریابی جدید و ویژه ای را فراهم کرده است تا این نوع از تبلیغات توجه را به خود جلب کرده و باعث به خاطر سپردن نام برند شما شود. علاوه بر این، مقاومت نایلون باعث می‌شود که این کالای تبلیغاتی کیفیت و ظاهر خود را به مدت زمان طولانی حفظ کند و به عنوان یک کالای چندبار مصرف به صورت مکرر معرف برند شما باشد.

 

نایلون تبلیغاتی چیست؟

چاپ نایلون و نایلکس

نایلون تبلیغاتی یکی از ابزارهای ضروری برای تحویل کالا و بازاریابی میدانی محسوب می‌شود. در واقع، نایلون‌های تبلیغاتی همان کیسه‌های پلاستیکی هستند که ما به طور روزمره با آن‌ها سر و کار داریم. اما تفاوت آن‌ها با پلاستیک‌های معمولی این است که بر روی نایلون‌های تبلیغاتی معرفی برند یک شغل خاص و یا لیست خدماتی که کسب و کارها ارائه می دهند، چاپ شده است.

نایلون های  تبلیغاتی یکی از روش های ارزان و هوشمندانه برای تبلیغ کسب و کار محسوب می‌شوند. از آن جایی که نایلون های  تبلیغاتی نسبت به روش های دیگر تبلیغات بسیار ارزان و کاربردی هستند و بارها توسط مشتریان استفاده می‌شوند، در ترویج برند شما تأثیر زیادی خواهند داشت. این نوع تبلیغات یک تصویر ماندگار از برند شما را در ذهن مشتریان حک کرده و به برندینگ کسب و کار کمک می کند.

استفاده از نایلون های  تبلیغاتی در تمام نمایشگاه ها، برگزاری رویدادها، فروشگاه های کوچک و بزرگ و حتی توسط برند‌های شناخته شده مانند ایرانسل، قلم چی، کاله، کورش و غیره که حتی گران قیمت ترین تیزرهای تلوزیونی را می سازند نیز رایج است. این نوع تبلیغات به جرأت می‌تواند در بین بسته بندی های تبلیغاتی ارزان‌ترین روش تحویل کالا به مشتریان باشد.

خدمات چاپ نایلون و نایلکس چیست و چطور انجام می شود

تاثیر استفاده از نایلون های تبلیغاتی در فروش چقدر است؟

استفاده از نایلون‌های تبلیغاتی می‌تواند به شکل قابل توجهی بر میزان فروش مؤثر باشد. این تاثیر به عوامل متعددی بستگی دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

  1. جلب توجه مشتریان: نایلون‌های تبلیغاتی با طراحی‌های جذاب و متنوع می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند. این ممکن است باعث افزایش تردد مشتریان در محل فروش شما شود.
  2. ارتقاء شناخت برند: استفاده از نایلون‌های تبلیغاتی با لوگو و نام برند شما می‌تواند به شناخت برند شما کمک کند. وقتی مشتریان به طور مکرر با نام و لوگوی برند شما روبرو می‌شوند، احتمالاً برای خرید محصولات شما را انتخاب و ترجیح می‌دهند.
  3. ترویج محصولات جدید: اگر شما محصولات جدیدی را معرفی کرده‌اید، استفاده از نایلون‌های تبلیغاتی می‌تواند برای ترویج آن‌ها مؤثر باشد. اطلاع‌رسانی به مشتریان درباره محصولات جدید و ویژگی‌های آن‌ها از طریق نایلون‌های تبلیغاتی، می‌تواند باعث افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش فروش شود.
  4. تخفیفات و پیشنهادهای ویژه: اگر شما تخفیفات یا پیشنهادات ویژه‌ای برای مشتریان دارید، اعلام آن‌ها از طریق نایلون‌های تبلیغاتی می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و ایجاد انگیزه برای خرید فوری محصولات شما را به وجود آورد.

به طور کلی، استفاده از نایلون‌های تبلیغاتی به عنوان یک ابزار تبلیغات محیطی می‌تواند تأثیر چشم گیری بر میزان فروش محصولات شما داشته باشد، اما لازم است استراتژی کاملی برای طراحی و استفاده از آن‌ها بر اساس وزن و اندازه محصول داشته باشید تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید.

انواع مختلف نایلون های تبلیغاتی

ما در کارخانه رول پلیمر با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته روز دنیا طیف گسترده ای از انواع نایلون و پلاستیک های تبلیغاتی را بسته به نیاز و سفارش مشتری تولید و چاپ می کنیم. در ادامه به معرفی برخی از انواع نایلون های تبلیغاتی می پردازیم.

  • نایلون تبلیغاتی دسته زنبیلی ( بند دار ): این نایلون دارای دسته‌های جداگانه است که به صورت مجزا از بدنه نایلون تولید می‌شوند و سپس به نایلون دوخت می شوند.
  •  دسته موزی: نامگذاری این نوع پلاستیک مرتبط با شکل خمیده و شبیه به موز دسته‌اش است. این محصول با نام پلاستیک دسته سرخود نیز شناخته می‌شود.
  • دسته تقویت: معمولا برای افزایش توان دسته‌ها، یک لایه نایلونی با ضخامت بالا را از داخل به قسمت دسته پرس می کنند. این لایه اضافی باعث افزایش مقاومت در قسمت دسته شده و امکان حمل وزن بیشتر را به نایلون می دهد.
  • دسته رکابی: این نوع نایلون از مواد پلی‌اتیلن سنگین تولید شده و دارای جنسی خشک و مات می باشد.، اما به دلیل مقاومت بسیار زیاد، می‌تواند حمل بارهای سنگین را به خوبی تحمل کند. عمده مصرف نایلون دسته رکابی در تره بارها و میوه‌فروشی ها است.

به صورت کلی تمام مدل های نام برده شده در بالا را بر اساس سفارش مشتری می توان شخصی سازی کرد و به صورت لب چسب، زیپدار، رگال دار، چاپدار، پرفراژ دار ، بغل دوز، ته دوز، دوخت رولی، دوخت مرکز، با و بدون کاست و غیره تولید نمود، کافیست اگر برای انتخاب نوع نایلون تبلیغاتی سوال و یا ابهامی دارید با همکاران ما در مجموعه رول پلیمر تماس بگیرید، تا شما را در تمام مراحل از انتخاب تا چاپ و تولید راهنمایی کرده و بهترین و کاربردی ترین نایلون را متناسب با نوع کسب و کار شما و تبلیغات برندتان پیشنهاد دهند.

برای دریافت قیمت نایلون و خدمات چاپ نایلون کلیک کنید

منابع:

 

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *