۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

انواع کیسه زباله

راهنمای جامع انتخاب انواع پلاستیک زباله

فهرست مطالب

یکی از محصولات پرفروش شرکت های تولید کننده محصولات پلی اتیلنی انواع مختلف کیسه زباله می باشد. این محصول در اندازه و ضخامت های متنوعی به صورت تک لایه و چند لایه و با قابلیت چاپ با استفاده ازیک الی هشت رنگ فول اچ دی تولید می شود. در این مطلب قصد داریم درباره انواع پلاستیک زباله و راهنمای جامع انتخاب انواع پلاستیک زباله این محصول توضیح دهیم.

ابعاد کیسه زباله

اولین مرحله خرید پلاستیک زباله توجه به سایز و میزان ضخامت این محصول می باشد. در ادامه ابعادی که نسبت به بقیه ابعاد کیسه زباله پرفروش تر هستند را معرفی خواهیم کرد. برای انتخاب سایز متناسب با نیاز خود بهتر است ابتدا با کارشناسان فروش شرکت مورد نظر خود مشاوره داشته باشید. در تولید پلاستیک های زباله بیشتر از مواد اولیه نایلکسی استفاده می شود‌. نایلکس نسبت به نایلون از مقاومت، کشسانی و استحکام بیشتری برخوردار است. سایز کیسه زباله های کوچک، متوسط و بزرگ به ترتیب شامل موارد زیر است.‌

راهنمای یک سایز کیسه زباله

راهنمای شماره دو سایز کیسه زباله

 

آیا سایز کیسه زباله در ضخامت آن تاثیر دارد؟‌

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله سایزی که برای سفارش کیسه زباله توسط مشتری انتخاب می شود، با ضخامت آن رابطه مستقیمی دارد. هر چه سایز بزرگ تر باشد به همان نسبت ضخامت پلاستیک زباله نیز بیشتر می شود. البته گاهی اوقات برای کیسه زباله های کوچک نیز با توجه به کاربرد ضخامت بیشتری نیاز است و این مورد باید در زمان ثبت سفارش توسط مشتری در نظر گرفته شود. برای انتخاب ضخامت کیسه زباله نیز بهتر است با مشاوران فروش شرکتی که برای خرید این محصول انتخاب کرده اید، مشورت کنید. ضخامت پلاستیک های زباله معمولا بین 40 میکرون الی 300 میکرون متغییر است.

ضخامت کیسه زباله

انواع کیسه زباله

انتخاب نوع این محصول ، پلاستیک های زباله انواع متنوعی دارند و مشتری از بین آن ها باید مناسب ترین کیسه زباله را با توجه به نیاز خود انتخاب کند. یکی از انواع این محصول کیسه زباله فله ای یا کیلویی می باشد. این کیسه جزء کیسه های دوخت خورده است و همانطور که از نامش پیداست به صورت کیلویی و فله ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نوع دیگر کیسه زباله های رولی پرفراژ دار هستند. این کیسه ها به صورت رول تولید می شوند و برای جدا سازی راحت آن ها از رول از پرفراژ استفاده شده است. استفاده از کیسه زباله های رولی پرفراژ دار بسیار راحت است. به همین دلیل جزء پرفروش ترین انواع این محصول به شمار می‌روند. مشتری ها می توانند طول رول و ابعاد کیسه زباله را سفارشی سازی کنند. نوع بعدی کیسه زباله که آن هم طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده، کیسه زباله جعبه ای نام دارد. این محصول از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به جعبه دستمال کاغذی دارد. امکان سفارش ابعاد و تعداد کیسه زباله های موجود در جعبه برای مشتریان وجود دارد. نوع بعدی این محصول که در بین دوست داران محیط زیست طرفداران بسیار را به خود جذب کرده است، ‌کیسه زباله تجزیه پذیر است‌. این کیسه ها بعد از سه الی پنج سال به چرخه طبیعت باز گشته و پوسیده می شوند و به خوبی با محیط زیست سازگار هستند. آخرین نوع‌ پلاستیک زباله که به معرفی آن می پردازیم، کیسه زباله بیمارستانی نام دارد. این کیسه ها برای قرار دادن زباله های عفونی بیمارستان ها و مراکز درمانی مانند ترشحات، خون، باندها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مختلف کیسه زباله

رنگ کیسه زباله

باتوجه به نیاز خود کیسه زباله های مورد نیاز خود را در رنگبندی های مختلف سفارش دهید. در شرکت‌ های تولید کننده محصولات پلاستیکی برای تولید کیسه زباله رنگی هیچ گونه محدودیتی برای رنگ بندی این محصولات وجود ندارد. مشتری می توانند از بین رنگ های مشکی، زرد، سفید، قرمز، آبی، سبز و غیره رنگ مورد نظر خود را سفارش دهد. قیمت کیسه زباله ها به قیمت روز مواد اولیه به کار رفته در تولید آن‌ ها بستگی دارد.مواردی چون ابعاد، ضخامت یا رنگ این محصول در قیمت آن تاثیر گذار نیست. چون در نهایت این محصول بر حسب وزن و واحد کیلوگرم قیمت گذاری می شود و وزن آن بر قیمت روز مواد اولیه ضرب خواهد شد. امیدوارم از مطلب راهنمای جامع انتخاب انواع پلاستیک زباله ارائه شده کمال استفاده را برده باشید.

رنگبندی پلاستیک زباله

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *