۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

دسته بندی محصولات

تماس با واحد فروش

معنی رنگ های کیسه زباله ها

رنگ های مختلف کیسه زباله به چه معناست؟

فهرست مطالب

کیسه زباله در رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند. حتما بارها کیسه زباله هایی با رنگ آبی، سبز، قرمز، مشکی، سفید و غیره را مشاهده کرده اید. شاید با خودتان بگویید که این رنگ ها فقط برای تنوع بخشیدن به این محصول کاربرد دارد و مفهوم خاص دیگری پشت آن ها نیست. اما باید بدانید که هر یک از رنگ هایی که در تولید کیسه زباله ها استفاده شده است دارای معنا و مفهوم خاصی هستند و تولید کنندگان با استفاده از روانشناسی رنگ ها پیام خود را به مصرف کنندگان این محصول پرکاربرد انتقال می‌ دهند. برای استفاده بهینه از انواع کیسه زباله باید به رنگ آن توجه ویژه ای داشته باشید. در این مقاله قصد داریم درباره رنگ های مختلف کیسه زباله به چه معناست توضیح دهیم. البته به این نکته توجه داشته باشید که این رنگ ها بر اساس استاندارد آمریکا طراحی شده اند و امکان این که در سایر کشورها از استانداردهای دیگری استفاده شود نیز وجود دارد. با دانستن این که هر رنگ کیسه زباله برای چه مصارفی کاربردی دارد، می توان استفاده بهینه ای از این محصول کرد. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ های مختلف کیسه زباله به چه معناست؟

استاندارد و فلسفه تولید و استفاده از کیسه های زباله رنگی چیست؟

کیسه های زباله رنگی و تجاری برای این طراحی و تولید شده اند که استفاده کاربردی و بهینه ای داشته باشند تا پسماندها به صورت بهینه و پیشرفته تر مدیریت شوند. هر رنگ از کیسه زباله ها برای عملکرد خاصی طراحی شده اند. در ادامه این مطلب به معرفی رنگ های مختلف کیسه زباله و کاربردهای هر یک از آن‌ ها می پردازیم.

• کیسه زباله مشکی

یکی از رایج ترین رنگ های کیسه زباله رنگ مشکی است. این رنگ کیسه زباله برای جمع آوری زباله های غیر عفونی، زباله های غیر زیست پذیر، زباله های غیر قابل بازیافت کاربرد دارد. کیسه زباله های مشکی در انواع مختلف با سایز ها و ضخامت متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند. این محصول در منازل و اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین ویژگی های این رنگ کیسه زباله می توان به مواردی مانند شفاف نبودن و مشحص نشدن محتویات داخل آن اشاره کرد.

• کیسه زباله سفید

کیسه زباله های سفید ظاهری شفاف و مات دارند و تمام محتویات داخل آن ها قابل مشاهده است. در بیشتر بیمارستان ها، مراکز درمانی و سایر مکان ها از کیسه زباله سفید رنگ استفاده می شود. این محصول در ضخامت ها، سایزها و کیفیت های مختلف تولید و به مشتریان عرضه می شود.

• کیسه زباله آبی

کیسه زباله هایی با رنگ آبی برای جمع کردن زباله های قابل بازیافت مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید این کیسه ها از مواد اولیه قابل بازیافت استفاده می شود. در بیشتر کلان شهرها کیسه های زباله آبی برای جمع آوری زباله های بازیافتی کاربرد دارند. با توجه به استفاده گسترده از کیسه زباله آبی در منازل و اماکن شهری این محصول در کیفیت و ضخامت های متنوعی تولید می شود. خیلی از جاها به کیسه زباله آبی کیسه زباله پاک هم می گویند.

• کیسه زباله قرمز

کیسه زباله هایی با رنگ قرمز در مراکز درمانی و بهداشتی برای جمع آوری زباله های زیست محیطی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی زباله های خطرناک مثل خون، لوله آزمایش، ضایعات انسانی، باندها، سرنگ های استفاده شده و غیره در کیسه زباله قرمز جمع می شوند. به طور کلی این محصول در دفع زباله های پزشکی مانند مواد عفونی و بیولوژیکی موجود در آزمایشگاه هایدتحقیقاتی نیز کاربرد زیادی دارد.

• کیسه زباله سبز

برای جمع آوری ضایعات سبزیجات، میوه ها، شاخه ها و برگ های درختان و مواد آلی زیست تخریب پذیر از کیسه زباله سبز استفاده می شود. این نوع کیسه زباله ظاهر شفافی دارد و محتویات داخل آن را می توان مشاهده کرد. در تولید این محصول از مواد اولیه قابل بازیافت استفاده شده است و در صورت ورود به طبیعت تجزیه می شود.

• کیسه زباله زرد

برای حمل کردن زباله هایی که حتما باید با احتیاط حمل و نقل شوند، از کیسه زباله های زرد رنگ استفاده می شود. در داخل این نوع کیسه زباله زباله های عفونی، زباله های زیست محیطی و مواد خطرناگ قرار داده می شود. تمام محتویات داخل کیسه زباله زرد قابل مشاهوخ گاهی اوقات شیشه های شکسته را در داخل کیسه زباله زرد قرار می دهند تا در در زمان حمل و نقل آن احتیاط رعایت شود.

• کیسه زباله نارنجی

برای جمع آوری زباله های کلینیکی نیازمند به سوزانده شدن از کیسه زباله نارنجی استفاده می شود. در بعضی از کشورهای جهان برای انجام امور خیرخواهانه کیسه زباله نارنجی کاربرد زیادی دارد. لباس های دور ریز، لوازم خانگی غیر قابل مصرف برای اهدا به افراد نیازمند و مراکز خیریه در داخل کیسه زباله نارنجی قرار داده نی شوند.

خرید طیف های رنگی مختلف کیسه زباله از شرکت های معتبر

خرید کیسه زباله رنگی بدون واسطه

در زمان خرید کیسه زباله ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید و بر اساس آن رنگ مناسب کیسه زباله را برای خرید انتخاب کنید. شرکت های زیادی در زمینه تولید انواع کیسه زباله و محصولات پلاستیکی دیگری مانند دستکش یکبار مصرف، سفره های یکبار مصرف، کیسه فریزر، نایلون های دسته دار و تبلیغاتی و غیره مشغول فعالیت هستند. در شرکت های معتبر از باکیفیت ترین مواد اولیه برای تولید محصولات استفاده می شود. این شرکت ها محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند. امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله کمال استفاده را برده بلشید

این متن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print
Pocket
Reddit

دیدگاهتان را بنویسید