۰۹۱۲-۳۳۲۵۴۹۵

فروش ویژه (خانم کمالی)

شیرینگ PVC

SKU PVC-001-1403 دسته بندی ها , ,
(2 بررسی مشتری)
  • تولید انواع نایلون شیرینگ بسته بندی
  • تولید با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه پتروشیمی
  • امکان تولید در ابعاد و طرح های دلخواه
  • قیمت رقابتی و فوق العاده به دلیل خرید مستقیم از کارخانه رول پلیمر بدون واسطه
  • قیمت های ارزان به خاطر حجم بالای تولیدات این محصول در کارخانه رول پلیرم که یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی شیرینک در ایران است

ویژگی‌های شیرینگ PVC

شفافیت بالا: شیرینگ PVC دارای شفافیت بسیار خوبی است که امکان نمایش واضح محصولات داخل بسته‌بندی را فراهم می‌کند. این ویژگی برای جذب مشتری و نمایش کیفیت محصول در نقاط فروش بسیار مهم است.

قابلیت انعطاف پذیری: فیلم های PVC می‌توانند به خوبی به دور اشکال مختلف محصول خم شوند و تناسب دقیقی با آن ایجاد کنند، که این امر به محافظت بهتر و ظاهری آراسته منجر می‌شود.

مقاومت در برابر رطوبت: این نوع فیلم مانع از نفوذ رطوبت به داخل بسته‌بندی می‌شود، که این امر به حفظ تازگی محصولات غذایی و دوام بیشتر محصولات غیر غذایی کمک می‌کند.

مقرون به صرفه و ارزان قیمت: شیرینگ PVC نسبت به برخی دیگر از مواد شیرینگ مانند پلی‌ اولفین (POF) ارزانتر است، که آن را به یک انتخاب اقتصادی برای بسیاری از کاربردهای بسته‌بندی تبدیل می‌کند.

شیرینگ PVC چیست و چه ویژگی‌ هایی دارد؟

شرینگ PVC که انواع مختلفی دارد؛ یکی از مرغوب‌ ترین و باکیفیت‌ ترین محصولات شرکت‌ های معتبر تولید کننده محصولات پلاستیکی به شمار می‌رود‌. در شرکت رول پلیمر علاوه بر فیلم‌ های استرچ پالت بند به عنوان یک محصول پرفروش، شیرینگ پی‌ وی‌ سی نیز در بین مشتریان از طرفداران زیادی برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با این شیرینگ‌های بسته بندی پی وی سی تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم درباره مهم‌ ترین مزایا، کاربردها، نحوه استفاده، ویژگی ها و انواع شیرینگ PVC توضیح دهیم.

شیرینگ پی وی سی یکی از پرکاربردترین شیرینگ های بسته بندی است که رول پلیمر این محصول را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد. استفاده از این محصول مانع از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل بسته بندی محصولات می شود. این شیرینگ ها نسبت به حرارت دارای حساسیت هستند و به همین دلیل برای استفاده در دمای زیر 20 درجه سانتی گراد مناسبند. با اضافه کردن برخی مواد افزودنی به ترکیبات این نوع شیرینگ می توان مقاومت آن را در برابر شکل پذیری، حرارت و غیره افزایش داد. لایه رویی شیرینگ پی وی سی لاک، لایه میانی آن PVC یا پلی وینیل کلراید و لایه زیری آن چسب پوششی است‌. پی وی سی یک ماده محبوب است که استفاده گسترده ای در جهان دارد و مناسب ترین ماده برای تولید فیلم های سه بعدی محسوب می شود. نسل جدیدی از شیرینگ‌ های پی وی سی دارای ضخامت 0.007 میلی متر هستند و برای حفاظت از محیط زیست تولید شده اند. البته در بسته بندی فیلم شیرینگ سنتی برای حفاظت از محصولات ضخامت آن را بین 18 تا 20 میلی متر در نظر می گیرند. استفاده از شیرینگ پی وی سبز تاثیر زیادی در کاهش هزینه های بسته بندی دارد.

شیرینگ PVC یکی از انواع متداول فیلم‌ های بسته‌بندی است که از پلی ‌وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است. این ماده به دلیل ویژگی‌های خاص خود، گزینه ‌ای محبوب برای بسته‌بندی محصولات مختلف، از جمله مواد غذایی، داروها، و کالاهای مصرفی است.

ملاحظات زیست‌ محیطی

شیرینگ PVC به دلیل وجود کلر در ساختار خود می‌تواند در صورت نادرست از بین بردن، آلودگی‌ های زیست‌ محیطی ایجاد کند. بنابراین، استفاده از آن باید با دقت و توجه به روش‌های بازیافت و دفع صحیح همراه باشد. شیرینگ PVC به دلیل مزایای بسیاری که دارد، به عنوان یک راه ‌حل بسته‌بندی عملی و اقتصادی در صنایع مختلف شناخته شده است، اما همچنان مهم است که تولیدکنندگان و مصرف ‌کنندگان از آگاهی کافی نسبت به تأثیرات آن بر محیط زیست برخوردار باشند.

در انتخاب شیرینک PVC باید با در نظر گرفتن همه این مزایا و معایب و با توجه به کاربرد خاص مورد نظر انجام شود. برای کاربردهایی که نیاز به محافظت بالا و هزینه‌های کمتر دارند، ممکن است PVC گزینه مناسبی باشد، اما باید از استفاده از آن در محصولات حساس به کلر یا در محیط‌هایی که دغدغه‌های زیست‌محیطی اولویت دارند، اجتناب کرد.

کاربردهای شیرینگ PVC

بسته‌بندی مواد غذایی: برای بسته‌بندی محصولاتی مانند گوشت، سبزیجات و نان استفاده می‌شود.


بسته‌بندی دارویی: برای بسته‌بندی داروها و دیگر محصولات بهداشتی به کار می‌رود.


بسته‌بندی محصولات صنعتی: برای حفاظت و نگهداری از اجزاء الکترونیکی و مکانیکی

مزایای شیرینک‌ های PVC

کاهش آلودگی محیطی هوا: با توجه به این که ضخامت شیرینگ پی وی سی به میزان قابل توجهی بر اثر قابلیت کششی نازک می شود، محصولات بسته بندی شده با آن حجم کمتری خواهند داشت و در نتیجه در زمان حمل و نقل حجم کلی بار هم کاهش پیدا می کند‌. با کاهش حجم بار در زمان حمل و نقل مصرف انرژی وسیله نقلیه نیز پایین می‌ آید. هر چه مصرع سوخت در یک وسیله نقلیه پایین باشد، گازهای آلوده کننده کمتری را وارد هوا می‌‌کند و در نتیجه میزان آلودگی هوا و محیط زیست به میزان زیادی کاهش می‌ یابد.

کاهش میزان ضایعات: خاصیت کششی در شیرینگ پی وی سی باعث می شود که میزان ضایعات در زمان بسته بندی کالاها کاهش پیدا کند. زیرا استفاده از فیلم کششی از پیش کشیده در زمان بسته بندی در زمان بازیافت نیز هزینه ها را تا حدود پنجاه درصد کاهش می دهد‌.

بازیافت پذیر: فیلم کششی پی وی سی سبز برای حفاظت از محیط زیست با استفاده از مواد اولیه صد در صد قابل بازیافت تولید می شود و در کارخانه های تولید پلاستیک با تجهیزات عمومی بازیافت می توان این محصول را بازیافت کرد. قابلیت بازیافت این محصول علاوه بر اینکه باعث کاهش آلودگی محیط زیست می شود؛ به صرفه جویی در هزینه های بسته بندی نیز کمک می‌کند. بسته بندی وسایل الکترونیکی یکی از مهم ترین کاربردهای شیرینگ پی وی سی است. این محصول در صنایع داروسازی و صنعت تولید مواد آرایشی و بهداشتی برای بسته بندی داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد زیادی دارد.

معایب شیرینک‌ های PVC

محدودیت‌های استفاده در صنایع غذایی: به دلیل وجود کلر در ساختار شیرینک PVC، ممکن است برای برخی کاربردهای غذایی مناسب نباشد، زیرا کلر می‌تواند در شرایط خاصی مواد شیمیایی نامطلوب آزاد کند.

حساسیت به دما: شیرینک‌ های PVC در برابر گرمای شدید حساس هستند و می‌توانند در اثر حرارت بیش از حد ترک بردارند یا شکننده شوند.

مسائل زیست ‌محیطی: PVC به دلیل دارا بودن کلر و دیگر مواد افزودنی که در فرآیند سوختن می‌توانند دی ‌اکسین ‌ها و سایر آلاینده‌ ها را آزاد کنند، نگرانی‌ های زیست‌ محیطی ایجاد می‌کند. این موضوع باعث شده تا در بسیاری از کشورها استفاده از PVC در موارد خاص محدود شود.

بازیافت دشوار: بازیافت و دفع PVC دشوار است و اغلب نیازمند روش‌های خاصی است که از آلودگی محیط زیست جلوگیری کند، زیرا مواد زائد حاصل از PVC می‌توانند در دفن و سوزاندن تأثیرات منفی بر محیط زیست داشته باشند.

بسته بندی های شیرینک پی وی سی

شیرینک ‌های پی ‌وی ‌سی (PVC) به دلیل خصوصیات فیزیکی و اقتصادی خاص خود، گزینه ‌ای محبوب در صنایع بسته‌بندی به شمار می ‌روند. با این حال، استفاده از آن‌ها مزایا و معایبی دارد که در زیر به تفصیل بررسی شده‌اند:

  1. شفافیت بالا: شیرینک ‌های PVC دارای شفافیت عالی هستند که امکان نمایش واضح محصول داخل بسته‌بندی را فراهم می‌کند. این ویژگی برای جذب مشتری و ارائه ظاهری آراسته از محصول در نقاط فروش مهم است.
  2. انعطاف‌ پذیری و سازگاری با اشکال مختلف: این نوع شیرینک قابلیت انعطاف ‌پذیری بالایی دارد و به خوبی می‌تواند به دور اشکال مختلف محصول خم شود، که این امر به محافظت بهتر و ظاهری آراسته منجر می‌شود.
  3. هزینه ‌های پایین: شیرینک PVC اغلب نسبت به دیگر مواد شیرینک مانند پلی‌اولفین (POF) ارزان‌تر است، که آن را به یک انتخاب اقتصادی برای بسیاری از کاربردهای بسته‌بندی تبدیل می‌کند.
  4. مقاومت در برابر رطوبت: فیلم های پی وی سی مانع از نفوذ رطوبت به داخل بسته‌بندی می‌شود، که به حفظ تازگی محصولات غذایی و دوام بیشتر محصولات غیر غذایی کمک می‌کند.

انواع شیرینگ به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

شیرینگ هایی که در کارخانه های تولید محصولات پلاستیکی تولید می شوند؛ انواع مختلفی دارند و به شکل رول های پلاستیکی شفاف در اختیار مشتریان قرار می گیرند تا برای بسته بندی محصولات مختلف کاربرد داشته باشند. انواع شیرینگ عبارتند از:

شیرینگ PVC: این نوع شیرینگ به دلیل قابلیت های زیاد، سبک بودن وزن و قیمت ارزان یکی از پرکاربردترین محصولات بسته بندی جهان است.

شیرینگ POF: شیرینگ پلی الفین یا POF یکی نوع شیرینگ بسیار بادوام و مستحکم است که برای بسته بندی مواد غذایی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود‌. این محصول توسط FDA هم به تایید رسیده است. بسته بندی متقاطع محصولات با استفاده از این محصول از تجمع آب بندی در داخل قسمت های مختلف ماشین های بسته بندی می شود.

شیرینگ PE: شیرینگ پلی اتیلن یا PE در واقع یک نوع شیرینگ پلی الفین به شمار می رود‌ که در مرحله پلیمریزاسیون به آن اتیلن اضافه شده است‌. شیرینگ پلی اتیلن انعطاف پذیری بالایی دارد و برای بسته بندی بسیاری از محصولات استفاده می شود.

شیرینک پی وی سی چیست و کاربرد هایش را بدانیم

شیرینگ PVC، که از پلی ‌وینیل کلراید ساخته شده است، یکی از قدیمی ‌ترین انواع فیلم شیرینگ در بازار است. این نوع شیرینگ به دلیل انعطاف ‌پذیری بالا و شفافیت خوبش محبوب است. شیرینگ PVC به طور گسترده‌ای برای بسته‌بندی محصولاتی نظیر نرم‌افزار، جعبه ‌های دارو، آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی استفاده می‌شود.

مزایای PVC:

  • شفافیت بالا: ارائه دید عالی از محصول داخل بسته.
  • قابلیت انعطاف ‌پذیری و تطابق ‌پذیری: نصب آسان بر روی اشکال مختلف محصولات.
  • قیمت مناسب: اغلب ارزان ‌تر از سایر مواد شیرینگ مانند POF یا PE.

معایب PVC:

  • حساسیت به حرارت: ممکن است در برابر گرما و سرمای شدید ترک بردارد یا شکننده شود.
  • محدودیت‌های استفاده از مواد غذایی: به دلیل وجود کلر در ساختارش، برای برخی کاربردهای غذایی مناسب نیست.

شیرینگ POF

شیرینگ POF، مخفف پلی‌اولفین، نوعی فیلم شیرینگ است که از انعطاف‌پذیری و دوام بیشتری برخوردار است و می‌تواند برای محصولات مختلفی از جمله مواد غذایی، کتاب‌ها، اسباب‌بازی‌ها و بسیاری دیگر استفاده شود. این ماده بی‌بو، بی‌رنگ و دوستدار محیط زیست است.

مزایای POF:

  • بدون کلر و دوستدار محیط زیست: ایمن برای استفاده در صنایع غذایی.
  • مقاومت بالا در برابر پارگی و ترک خوردگی: مناسب برای محصولات با نیاز به حمل و نقل طولانی.
  • کوچک شدن یکنواخت: ارائه ظاهری صاف و جذاب برای بسته‌بندی.

معایب POF:

  • هزینه بالاتر نسبت به PVC: هرچند مزایای بیشتری دارد، اما گران‌تر است.
  • نیاز به حرارت بیشتر برای اعمال: ممکن است نیاز به تجهیزات پیشرفته‌تری برای بسته‌بندی داشته باشد.

شیرینگ PE

شیرینگ PE یا پلی‌ اتیلن، به خاطر مقاومت بالا در برابر پارگی و سایش، برای بسته‌بندی محصولات صنعتی سنگین مانند مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و کود استفاده می‌شود. این ماده همچنین برای بسته‌بندی نوشیدنی ‌ها و بطری ‌ها کاربرد دارد.

مزایای PE:

  • مقاومت بالا: ایده‌آل برای محصولات سنگین و بزرگ.
  • حفاظت مطلوب: محافظت از محصولات در برابر آلودگی، رطوبت و آسیب‌های فیزیکی.
  • قابلیت بازیافت عالی: سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت بالا.

معایب PE:

  • انعطاف ‌پذیری کمتر نسبت به POF و PVC: نه به اندازه دیگر مواد شیرینگ انعطاف‌پذیر است.
  • ظاهر نهایی کمتر زیبا: ممکن است به اندازه POF یا PVC ظاهری صاف و یکنواخت نداشته باشد.
فواید بسته بندی محصولات با شیرینگ PVC چیست؟

استفاده از شیرینگ پی وی سی حمل و نقل و جا به جایی محصولات رل راحت تر می کند. نگهداری و محافظت از کالا ها و جلوگیری از وارد شدت ضربه یا هر گونه آسیبی به آن ها از دیگر فواید این نوع شیرینگ است.

کالایی که با شیرینگ پی وی سی بسته بندی شده است با استحکام و مقاومت بالا در شرایطی کاملا امن به دست مشتری ارسال خواهد شد. این نوع بسته بندی در برابر گرما، سرما و رطوبت نیز از مقاومت بالایی برخوردار است و کیفیت خود را از دست نمی دهد. در مسیر ارسال کالاهایی که با شیرینگ پی وی بسته بندی شده اند، هیچ آسیبی به کالا ها وارد نمی شود. به همین دلیل است که این روزها استفاده از شیرینگ های پی وی سی در مقایسه با محصولاتی مشابه، طرفداران بسیار زیادی دارد.

مقاومت در برابر سوراخ شدن یا پارگی، بالا بودن سرعت باریافت، سازگاری با محیط زیست، امکان استفاده برای بسته بندی کالاهای بزرگ، استفاده برای بسته بندی نرم افزارها و غیره نیز از فواید دیگر این نوع شیرینگ محسوب می شوند.

خرید باکیفیت ترین نایلون های شیرینگ PVC از کارخانه

شرکت رول پلیمر را می توان به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده نایلون شیرینگ معرفی کرد‌‌. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های مدرن و جدید دنیا و با ترکیب سه عنصر کلر، هیدروژن و کربن بهترین و باکیفیت ترین نایلون های شیرینگ PVC را تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در بسیاری از پروژه های ساختمانی و بسته بندی لوازم خانگی از شیرینگ پی وی سی استفاده می شود. برای خرید بی واسطه و ارزان این نوع نایلون شیرینگ با کارشناسان فروش رول پلیمر تماس بگیرید.

به دلیل استفاده از مواد اولیه ایرانی که در پتروشیمی های ایران تولید شده اند و به دلیل خرید انبوه سالانه کارخانه رول پلیمر که موجب پایین آمدن قیمت مواد اولیه بخاطر خرید زیاد می شود، همین طور سهمیه پتروشیمی که به تولیدکنندگان برتر داخل کشور داده می شود، این محصول در کارخانه رول پلیمر با قیمت بسیار ارزان و کاملا رقابتی بدون واسطه به فروش می رسد.

(2 بررسی مشتری)

2 دیدگاه برای شیرینگ PVC

  1. طلا یاسیمی

    سفارش زیر 100 کیلو قبول می کنید؟

    • مدير سایت

      روز بخیر، بله معمولا سفارش های جزئی کمی افزایش قیمت دارند و ممکن است برای شما به صرفه نباشند، برای مشاوره بیشتر با همکاران فروش تماس بگیرید

  2. کاربر مهمان

    برای بسته داروی سنتی نیاز به مجوز دارید یا چاپ می کنید؟

    • مدير سایت

      روز بخیر، خیر نیازی به مجوز برای چاپ نیست البته اگر محصول روی بسته علامت های استاندارد و لایسنس های مربوط به سازمان های ذیربط را داشته باشد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *